Als syndicus garanderen wij een optimale opvolging van uw financieel, administratief en technisch beheer.

Een syndicus

  •  staat in voor het beheer van de gemene delen binnen een gebouw;
  •  wordt aangeduid door de algemene vergadering van de mede-eigenaars;
  •  is het uitvoerend orgaan van de Vereniging van Mede-eigenaars (=VME).

U kunt een beroep doen op onze expertise

  • voor de opstart van nieuwbouwresidenties.
  • voor het beheer van bestaande (kleine en grote) gebouwen; (met begeleiding van eventueel noodzakelijke grote renovatiewerken).
  • voor het beheer van de gemene delen in mede-eigendom;(indien er meer dan één eigenaar in een gebouw of een groep van gebouwen is, bv. kantoren, appartementen, garages,…)
  •  ….

Onze pluspunten

  • onze online-dienst ‘ My Syndicus‘ is 24/24 uur, 7/7 dagen bereikbaar om het beheer van uw mede-eigendom op te volgen;
  • uw privacy wordt gewaarborgd door beveiliging van uw webpagina met een eigen login en wachtwoord;
  •  alle niet privatieve documenten zijn beschikbaar op onze website;
  • onze overeenkomsten kunnen aangepast worden aan uw mede-eigendom;(keuze uit een comfort of  all-in tarifering voor het standaard takenpakket van de syndicus)
  •  we streven naar transparantie, met een duidelijke begroting en eindafrekening;
  • we evalueren elk jaar alle lopende contracten in alle gebouwen in overleg met de mede-eigenaars; (contracten met leveranciers, verzekeringspolissen, onderhoudscontracten…)
  •  de eignaars kunnen vrij kiezen voor leveranciers van diensten en vaklui voor herstellingen; (wij kunnen wel betrouwbare partners voorstellen indien de eigenaars zelf geen voorkeur kennen)    
  • we kunnen, in samenspraak met de eigenaars, de vergaderingen organiseren in de buurt van het gebouw;
  •  we zijn 7/7 dagen beschikbaar voor noodgevallen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wil je een offerteaanvraag?

Wij staan voor u klaar

Contacteer ons

 

 



Online-dienst: My Syndicus (beschikbaar 24 uur op 24 – 7 dagen op 7)

Via ‘My Syndicus‘ hebt u

  • toegang tot uw dossier om het beheer van uw mede-eigendom op te volgen;
  • toegang tot uw persoonlijke gegevens;(stand van uw kostenafrekening, provisie-opvragingen, algemeen overzicht van uw betalingen…)
  • toegang tot de gegevens van uw gebouw;(oproepingen, verslagen van algemene vergaderingen, facturen, contracten, verzoeken om tussenkomsten, lopende schadegevallen …)
  •  …

 

Met ‘My syndicus’ kunt u

  • uw persoonlijke gegevens kan aanpassen;
  • de gegevens van uw huurder kan updaten;
  • problemen melden;
  • schadedossiers openen en opvolgen;
  •  …

 

100

procent inzet

100

procent vakkennis

100

procent betrouwbaar

100

procent discreet

 

 



Ons kantoor

Post- en kantooradres

Syndicuskantoor (Immo Robijns bvba)
Grote Markt 7 te 3440  Zoutleeuw

We zijn bereikbaar

  • voor alle inlichtingen                                                                                                                                           – op kantoor, van maandag t/m vrijdag, van 09:00 – 12:00 uur;                                                               – via telefoon 011 78 03 04, van maandag t/m vrijdag, van 09:00 – 12:00 uur                                          
  •  voor een persoonlijk onderhoud                                                                                                                        – uitsluitend na afspraak, te maken via 011 78 03 04                                                                       
  •  voor dringende interventies                                                                                                                                       – via 0475 66 61 07 (24/24 uur)                                                                                                         
  •  voor algemene informatie                                                                                                                                             – raadpleeg onze website: www.synkr.be                                                                                            
  •  via onze e-mail                                                                                                                                                                 – voor algemene inlichtingen: info@synkr.be                                                                                                     – voor technische problemen: technisch@synkr.be                                                                                           – voor schadedossiers: schade@synkr.be

Ons team

  •  Johnny Robijns: zaakvoerder – algemeen beheer
  •  Katrien Robijns: zaakvoerder – algemeen beheer
  •  Johan Stijns: technisch beheer – stagiair syndicus
  •  Mariek Martens: technisch beheer – stagiair syndicus
  •  Mark de Bel: boekhouding
  •  Maraja Gregoor: administratie en onthaal

Bijkomende informatie

  • Maatschappelijke zetel: Smitsweg 6, 3440 Zoutleeuw                                                                                KBO: 0474.550.32                                                                                                                                                    Iban: BE36 7340 0354 7781
  • Erkende vastgoedmakelaars België
    Toezichthoudende autoriteit: B.I.V. Luxemburgstraat 16b te 1000 Brussel                                                BA Uitbating: via Beroepsinstituut der Vastgoedmakelaars Axa: 730.390.160
    BIV: Johnny Robijns 205.365
    BIV: Katrien Robijns 503.388